Hitne intervencije 00-24h
Samo za BOSAL vrata
Zaglavljivanje vrata, pokušaj obijanja, gubitak ključa i slično.
Tel: +381 (0) 63 83 50 766
Pre nego što se odlučite za kupovinu sigurnosnih vrata, obavezno se raspitajte kod prodavca o uslovima i vremenskom periodu garancije, kao i o načinu servisiranja.
Postoji dosta različitih tipova sigurnosnih vrata na našem tržištu koje karakterišu zajedničke osobine, a to su izuzetno loša tehnička rešenja vezana za servisiranje vrata, odnosno brave, kao i loša ažurnost servisera, a neretko se dešava da podrška servisa uopšte i ne postoji.
Osim uvek mogućeg kvara na bravi sigurnosnih vrata, gubitka ključeva i zamene brave, postoje i druge stvari o kojima treba razmisliti pre kupovine. To su: dugotrajnost i servisiranje šarki ili zamena pohabanih i oštećenih delova na sigurnosnim vratima – kao što su špijunka i okov; zamena ili lakiranje drvenih panela na krilu vrata ili zamena zaptivnih guma. Ako uzmemo sve ovo u obzir, dolazimo do zaključka da servisiranje sigurnosnih vrata igra veoma bitnu ulogu prilikom kupčevog odabira mesta gde će vrata kupiti. Kupac treba biti svestan da uvek postoji mogućnost bilo kakvog kvara na sigurnosnim vratima, i baš iz tog razloga neophodna je podrška kvalitetnog i ažurnog servisa.
Kompanija „Bosal“ u svom sastavu ima zaposlen stručan kadar, koji je angažovan isključivo na poslovima servisiranja naših sigurnosnih vrata. Našim kupcima ne možemo obećati da se „Bosal“ sigurnosna vrata nikada neće pokvariti, ali vam možemo garantovati da ćemo svaki kvar otkloniti u najkraćem mogućem roku.
Svaki kvalitetan proizvod je potrebno održavati kako bi zadržao svoje performanse. Zato Bosal preporučuje redovan servis vrata koji se obavlja nakon prve i treće godine korišćenja. Naše višegodišnje iskustvo sa preko 10.000 proizvedenih i ugrađenih sigurnosnih vrata pokazalo je da se kvar na ulaznim vratima, po pravilu, dešava u najnezgodnijem momentu (žurba na neki poslovni sastanak, odlazak na aerodrom, u školu, ispit, ili godišnji odmor i sl.). To znači da Bosal uvođenjem redovnog servisa za krajnji cilj ima da svaki naš kupac ima vrata koja su sigurna, funkcionalna i upotrebljiva u svakom trenutku.
Naš serviser će proveriti sve kritične elemente na vratima: brava sa tačkama zaključavanja, kvake, špijunka, lageri na šarkama, kao i zazori da li su u okviru dozvoljenih normi. Sigurnosna brava se kompletno vadi, pregleda, a njen mehanizam servisira, nakon čega se vraća na svoje mesto u vrata. Pored svega ovoga naš serviser će Vas uputiti kako da najlakše i najefikasnije koristite sigurnosna vrata i time izbegnete eventualne neprilike nastale nestručnim rukovanjem.
Posebna pogodnost je što obavljanjem redovnog servisa produžavate garantni rok Vaših sigurnosnih Bosal vrata na tri, odnosno na šest godina. Bilo da su vrata u garantnom ili vangarantnom roku, u slučaju hitne intervencije naš servis ne na raspolaganju 24h dnevno, 7 dana u nedelji.
Hvala na poverenju!
Samo za BOSAL vrata
Zaglavljivanje vrata, pokušaj obijanja, gubitak ključa i slično.